Fit Herstel

Fit Herstel

Je bent zo goed als je laatste  Fit herstel!

Of je nu aan rustige jogging doet of een topsporter bent, je cellen hebben de voeding nodig om je te helpen voorbereiden, trainen en herstellen. 

Fit herstel: hoe doe je dat?

Voeding en slaap zijn de twee belangrijkste methoden om te herstellen. Goede voeding is essentieel voor sporters. De juiste voeding op het juiste moment draagt bij aan fit herstel na inspanning en het leveren van prestaties.

Maar Herstellen: hoe doe je dat?

  • Hydrateren: vocht aanvullen
  • Eten: van koolhydraten
  • Repareren: van spieren met eiwitten

Het aanvullen van vocht en koolhydraten is vaak het belangrijkste, met name als het gaat om snel herstel. Start hiermee zo snel mogelijk na de training. Met koolhydraten vul je de glycogeenvoorraad (energievoorraad van de spier) aan en een goede vochtbalans is altijd van belang voor optimale prestaties. Kijk je naar de lange termijn dan is het toevoegen van eiwitten (20 gram per keer) direct na inspanning belangrijk voor spierherstel.

Bij de start van elke groepstraining krijgt iedereen een suikervrije hypotone sportdrank en na afloop een Proteïn Rebuild shake.

GEEF JE LICHAAM WAT HET NODIG HEEFT OP HET JUISTE MOMENT.

In de Fit Herstel zit de CR7 Drive sportdrank voor optimale sportprestaties en een heerlijke Rebuild Strenght herstel smoothie zodat je spieren zo goed en zo snel mogelijk kunnen herstellen.